Fångenskap

Fångenskap

Jag går i din vardag och lever ditt liv

Din vilja har trängt igenom och blivit min

Jag lever mitt liv genom dig

Min vilja är borta och självkänslan lika så

Jag lever i en skyddad värd

Omgivningen är främmande och skrämmande

Du kontrollerar varje steg jag tar

Du kontrollerar mig varje dag

Ögonen börjar öppnas

Jag börjar se igen

Vad gör jag, Vad håller jag på med

Vart tog mitt liv vägen

Jag börjar sakta samla mig mod

Mod att leva mitt egna liv

Mod att skapa en egen vilja

Sakta glider jag ifrån dig

Du blir frustrerad och skriker

Du kan inte längre hålla mig fången

Paniken växer fram hos dig

För varje steg jag tar mot mitt egna liv

För varje steg jag tar mot en egen vilja

Du har längre ingen kontroll över mitt liv

Du söker dig bort till andra offer

Jag vaknar sakta ur koman du lagt mig i

Koman jag legat i så många år

Känner att jag har ett liv igen

Kommer hem en dag förtidigt

Konstiga ljud från sovrummet

Öppnar dörren och ser dig

Dig med en annan, min vän

Min besvikelse går till han

Han som skulle vara min vän i alla år

Han som jag hjälpt och stöttat

Det blir bråk, blodet visar sig

Jag är arg, Jag är besviken

Slagen tar aldrig slut

Skriken hörs långt borta

Känner en hand om min arm

Lagens stora hand tog min arm

Jag gråter, gråter av besvikelse mot min vän

Jag får följa med, får ej stanna kvar

Tankarna snurrar i mitt huvud

Hur kunde han, varför gjorde han så

Idag jag honom ska tacka

Han väckte mig ur min koma

Jag fick mitt liv tillbaka

Jag fick min självkänsla tillbaka

Du som höll min fången i alla år

Mig du aldrig mer kommer att få

Glad att det är över

Glad att jag hittat mitt liv

Glad att jag funnit en ny vän

En vän som öppnat mitt hjärta igen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har :D!



Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

Nämligen att bli medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



och



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



Blir du medlem på båda sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!



Ha en fin kväll nu!

2008-11-19 @ 19:32:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0